In bijna twintig jaar tijd hebben we een hele hoop opdrachten met succes mogen afronden. Met veel van onze klanten werken we nog steeds samen.

 


Swinkels Family Brewers

Toen brouwerij PALM werd overgenomen door Swinkels family brewers, was er op korte termijnvervanging nodig voor de logistiek manager. Tegelijkertijd wilde de brouwer een aantal  verbeterslagen doorvoeren,  waaronder de invoering van een nieuw ERP-systeem. Global Logistics Manager Fred Hooft vertelt over de hectische tijd die volgde en de rol die interim manager Dick van Gend speelde om organisatie hier goed doorheen te loodsen. Lees meer.


Aquon

Voor Aquon, expert in wateronderzoek en advies, vond BLMC een interim manager Monstername en Logistiek. Toen deze de gewenste rust en efficiencyverbetering had gerealiseerd, was het tijd voor een vaste manager op deze positie. Ook zij werd door BLMC gevonden. Hoe heeft directeur Jeen Bouma dat proces ervaren? ‘Het meest opvallend en waardevol is de toename in motivatie en betrokkenheid bij de medewerkers.’

Lees meer over de opdracht bij Aquon


Bavaria

Bavaria is een van de klanten die BLMC regelmatig inschakelt. De aanleiding voor de opdracht uit ons voorbeeld was zwangerschapsverlof. Echter was de opdracht breder dan alleen vervanging voor een periode van vijf maanden. De Brabantse bierbrouwer zocht een interim manager die ook aanbevelingen kon doen voor verbetering van de processen en inrichting van de organisatie. “De meerwaarde van BLMC schuilt in de factoren tijd en kwaliteit” volgens de Global Customer Logistics Manager van Bavaria.
Bekijk hier de klantcase van Bavaria »


Mayekawa  Mayekawa logo

Mayekawa kampte met een gebrekkig functionerende productieafdeling waardoor ze de groeiende vraag naar machines moeilijk kon bijbenen. In zes maanden tijd verbeterde een interim manager van BLMC het productieproces en herstelde het vertrouwen op de productievloer.
Lees meer over deze referentie.


Florensis

Door toenemende vraag naar een nieuw product verloor Florensis volledige grip op het distributieproces. Klanten kregen onvolledige zendingen, ontvingen producten die ze niet besteld hadden of waarvan de kwaliteit door vertraging onderweg sterk te wensen overliet. Onze huidige directeur interim management, Sjaak Lekkerkerker, heeft het distributieproces weer onder controle gebracht.
Bekijk hier de klantcase van Florensis »