In bijna twintig jaar tijd hebben we een hele hoop opdrachten met succes mogen afronden.
Met veel van onze klanten werken we nog steeds samen.

Interim management klantcases

 


Bavaria

Bavaria is een van de klanten die BLMC regelmatig inschakelt. . De aanleiding voor de opdracht uit ons voorbeeld was zwangerschapsverlof. Echter was de opdracht breder dan alleen vervanging voor een periode van vijf maanden. De Brabantse bierbrouwer zocht een interim manager die ook aanbevelingen kon doen voor verbetering van de processen en inrichting van de organisatie. “De meerwaarde van BLMC schuilt in de factoren tijd en kwaliteit” volgens de Global Customer Logistics Manager van Bavaria.
Bekijk hier de klantcase van Bavaria »


Florensis

Door toenemende vraag naar een nieuw product verloor Florensis volledige grip op het distributieproces. Klanten kregen onvolledige zendingen, ontvingen producten die ze niet besteld hadden of waarvan de kwaliteit door vertraging onderweg sterk te wensen overliet. Onze huidige directeur interim management, Sjaak Lekkerkerker, heeft het distributieproces weer onder controle gebracht.
Bekijk hier de klantcase van Florensis »


Supply chain optimalisatie klantcases

 


Katun

De Supply Chain Check Pro heeft Katun inzicht gegeven in de stappen die nodig zijn om het bedrijf klaar te stomen voor de snel veranderende markt. BLMC constateerde onder meer een grote onduidelijkheid over de gehanteerde bedrijfsstrategie en de daaruit afgeleide verkoop- en supply chain-strategie. Marco van Nieuwburg van de specialist in consumables en parts voor printers en kopieermachines: “Als er geen duidelijke verkoopstrategie is, wil de klant alles. Dat gaat ten koste van de efficiëntie en de effectiviteit in het dc.”
Bekijk hier de klantcase van Katun »