Een nieuwe spil in het bedrijf nodig?

NEEM CONTACT OP

Snel de meest geschikte professional voor uw vacature, zodat uw organisatie verder komt

20 jaar

ervaring met recruitment in supply chain, logistiek, operations en productie

250+

succesvol geplaatste kandidaten

100%

werkt minimaal één jaar bij het desbetreffende bedrijf

Moeite om de juiste manager of executive voor uw organisatie te vinden?

Mensen zijn de belangrijkste succesfactor van uw bedrijf. Een supply chain functie heeft bovendien een extra groot gewicht in de organisatie. De managers en executives in ons vakgebied zijn bij uitstek professionals die de keten overzien en snel kunnen schakelen. Ze moeten in staat zijn om in processen over afdelingen heen te denken en de medewerkers met zich mee te krijgen.

Als u het dan een poos moet doen zonder de juiste manager of executive zorgt dat voor frustratie. Uw (groei)plannen stagneren en de werkdruk neemt toe. U wilt liever vandaag dan morgen uw nieuwe collega aan het werk zien. De selectie van zo’n spilfunctie vereist een gedegen aanpak en vakkennis. Onze senior recruiter Paul Busé zelf jarenlang manager is geweest in de wereld van productie en logistiek, begrijpt hij de dynamiek, kent hij de mensen en spreekt hij de taal. Omdat het verschil nou juist zit in de allerbeste match voor elk bedrijf, is zorgvuldigheid bij het selecteren van de juiste professional essentieel. Alleen de allerbeste match zorgt ervoor dat de organisatie een stap verder komt.

Dankzij 20 jaar ervaring en een sterke specialisatie hebben we een uitgebreid netwerk van kandidaten op hoog niveau die ons pro-actief benaderen wanneer zij een volgende stap willen maken. En we blijven continu investeren in ons netwerk, door bij te dragen aan evenementen als de verkiezing van Supply Chain Professional van het Jaar, seminars en lezingen te verzorgen tijdens vakbeurzen en via het Supply Chain Excellence Platform (SCELP).

U besteedt aandacht aan uw bedrijfsvoering, laat de aanvoer van de juiste professional maar aan ons over. Dat geeft zekerheid, rust en continuïteit.

Paul Busé
Directeur Recruitment BLMC

neem contact op

Hoe gaan we te werk?

We begrijpen we dat u het liefst per direct een goede oplossing wilt. Binnen 6 tot 8 weken doorlopen we alle stappen: van uw telefoontje tot aan de aanstelling van de kandidaat.

1. Intake & organisatieanalyse

We komen naar u toe voor een intakegesprek, het fundament onder het recruitmentproces. We spreken verschillende mensen, van diverse niveaus en afdelingen. We besteden aandacht aan de inhoud van de functie, de cultuur en specifieke uitdagingen waar het bedrijf mee te maken heeft en we kijken naar de ontwikkelingsfase van het bedrijf op het gebied van supply chain management.

2. Profielschets 

De functieomschrijving die we maken, bevat de ‘normale’ werkzaamheden en de specifieke uitdagingen waar de kandidaat mee te maken zal krijgen. We schetsen de markt waar het bedrijf zich in beweegt, de producten, missie, visie en toekomstsplannen. Ook de status van de supply chain wordt beschreven. Naast de gewenste opleiding, ervaring en competenties van de kandidaat besteden we ook aandacht aan de cultuuraspecten.

3. Werving

Dankzij 20 jaar ervaring en een sterke specialisatie in supply cain management hebben we een groot netwerk van geschikte kandidaten. Kandidaten weten ons te vinden en melden zich pro-actief bij ons als ze op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging. Daarnaast blijven we in contact met supply chain professionals op alle niveaus via evenementen, onze website, nieuwsbrief, social media kanalen en verschillende hoogwaardige wervingsplatforms.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>
Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/smashicons" title="Smashicons">Smashicons</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

4. Longlist: telefonische gesprekken

De eerste selectie gebeurt voornamelijk op basis van zaken zoals kennis, opleiding, eerdere functies en ervaring met de specifieke onderwerpen die binnen de functie belangrijk zijn. Deze longlist bellen we. Allemaal. We houden een kort telefonisch interview op basis waarvan we de shortlist samenstellen.

5. Shortlist: peroonlijke gesprekken

De meest geschikte kandidaten nodigen we uit voor een interview. De senior recruiter werkt op basis van een gestructureerde vragenlijst waarin vakkennis, competenties, leiderschap en motivatie aan de orde komen. Ook is er aandacht voor de specifieke uitdaging en de match met de bedrijfscultuur. In deze gesprekken hanteren we de STAR-methodiek om goed te bepalen wat de bijdrage en meerwaarde van een kandidaat in een bepaalde situatie is. Daarnaast letten we op het gedragsprofiel van de kandidaat en beoordelen we of dat past bij de vereisten van de functie en cultuur van het bedrijf.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>
Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

6. Best of the best

Onze bevindingen leggen we vast in een compacte rapportage, waarmee we de beste kandidaten introduceren bij u als opdrachtgever. U blijft in control en daarom houdt u vervolgens zelf selectiegesprekken. Desgewenst kan onze recruiter u ondersteunen bij de voorbereiding daarvan, of is zelf bij de gesprekken aanwezig.

7. Keuze

Tijdens het traject heeft u één aanspreekpunt en de gehele procedure wordt door dezelfde recruiter begeleidt. Als u dat wilt zelfs tot en met het vastleggen van de arbeidsovereenkomst met de kandidaat naar keuze, waarbij we aan beide kanten een adviserende rol aan kunnen nemen. Natuurlijk bent u als opdrachtgever in control. De uiteindelijke keuze voor de meest geschikte kandidaat wordt door jullie gemaakt.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>
Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

8. Garantie

We zijn ervan overtuigd dat u via ons de juiste manager of directeur voor de functie selecteert. Deze overtuiging maken wij hard in onze garantieregeling: wanneer een opdrachtgever binnen 6 maanden het dienstverband beëindigt om een andere dan economische redenen, starten wij kosteloos eenmalig een nieuwe procedure.

Hoe gaan we te werk?

We begrijpen we dat u het liefst per direct een goede oplossing wilt. Binnen 6 tot 8 weken doorlopen we alle stappen: van uw telefoontje tot aan de aanstelling van de kandidaat.

1. Intake & organisatieanalyse

We komen naar u toe voor een intakegesprek, het fundament onder het recruitmentproces. We spreken verschillende mensen, van diverse niveaus en afdelingen. We besteden aandacht aan de inhoud van de functie, de cultuur en specifieke uitdagingen waar het bedrijf mee te maken heeft en we kijken naar de ontwikkelingsfase van het bedrijf op het gebied van supply chain management.

2. Profielschets 

De functieomschrijving die we maken, bevat de ‘normale’ werkzaamheden en de specifieke uitdagingen waar de kandidaat mee te maken zal krijgen. We schetsen de markt waar het bedrijf zich in beweegt, de producten, missie, visie en toekomstsplannen. Ook de status van de supply chain wordt beschreven. Naast de gewenste opleiding, ervaring en competenties van de kandidaat besteden we ook aandacht aan de cultuuraspecten.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

3. Werving

Dankzij 20 jaar ervaring en een sterke specialisatie in supply cain management hebben we een groot netwerk van geschikte kandidaten. Kandidaten weten ons te vinden en melden zich pro-actief bij ons als ze op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging. Daarnaast blijven we in contact met supply chain professionals op alle niveaus via evenementen, onze website, nieuwsbrief, social media kanalen en verschillende hoogwaardige wervingsplatforms.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/smashicons" title="Smashicons">Smashicons</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

4. Longlist: telefonische gesprekken

De eerste selectie gebeurt voornamelijk op basis van zaken zoals kennis, opleiding, eerdere functies en ervaring met de specifieke onderwerpen die binnen de functie belangrijk zijn. Deze longlist bellen we. Allemaal. We houden een kort telefonisch interview op basis waarvan we de shortlist samenstellen.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

5. Shortlist: peroonlijke gesprekken

De meest geschikte kandidaten nodigen we uit voor een interview. De senior recruiter werkt op basis van een gestructureerde vragenlijst waarin vakkennis, competenties, leiderschap en motivatie aan de orde komen. Ook is er aandacht voor de specifieke uitdaging en de match met de bedrijfscultuur. In deze gesprekken hanteren we de STAR-methodiek om goed te bepalen wat de bijdrage en meerwaarde van een kandidaat in een bepaalde situatie is. Daarnaast letten we op het gedragsprofiel van de kandidaat en beoordelen we of dat past bij de vereisten van de functie en cultuur van het bedrijf.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

6. Best of the best

Onze bevindingen leggen we vast in een compacte rapportage, waarmee we de beste kandidaten introduceren bij u als opdrachtgever. U blijft in control en daarom houdt u vervolgens zelf selectiegesprekken. Desgewenst kan onze recruiter u ondersteunen bij de voorbereiding daarvan, of is zelf bij de gesprekken aanwezig.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

7. Keuze

Tijdens het traject heeft u één aanspreekpunt en de gehele procedure wordt door dezelfde recruiter begeleidt. Als u dat wilt zelfs tot en met het vastleggen van de arbeidsovereenkomst met de kandidaat naar keuze, waarbij we aan beide kanten een adviserende rol aan kunnen nemen. Natuurlijk bent u als opdrachtgever in control. De uiteindelijke keuze voor de meest geschikte kandidaat wordt door de organisatie gemaakt.

Icons made by <a href="https://www.flaticon.com/authors/freepik" title="Freepik">Freepik</a> from <a href="https://www.flaticon.com/" title="Flaticon"> www.flaticon.com</a>

8. Garantie

We zijn ervan overtuigd dat u via ons de juiste manager of directeur voor de functie selecteert. Deze overtuiging maken wij hard in onze garantieregeling: wanneer een opdrachtgever binnen 6 maanden het dienstverband beëindigt om een andere dan economische redenen, starten wij kosteloos eenmalig een nieuwe procedure.

Wat onze klanten zeggen

"Het is een combinatie van verschillende dingen die me bevalt. Ten eerste is BLMC gespecialiseerd in de supply chain. Het feit dat ze een uitgebreid netwerk hebben van kandidaten van hoog niveau vind ik bijzonder waardevol. Ten tweede is de selectieprocedure zeer professioneel. Ter oriëntatie gingen ze eerst het bedrijf in om rond te kijken en vragen te stellen. Dit is een prachtige manier om van beide kanten kennis te maken en elkaar te beoordelen. Tot slot heb ik ook een goede klik met de senior recruiter Paul Busé. Hij luistert goed, is rustig, innemend en komt zeer weloverwogen over. Dat wekt vertrouwen."

Carlos Klein, Directeur RC Panels

Geplaatste functie: Operations Manager

"Met name het netwerk van BLMC is erg waardevol geweest. Om de meest geschikte kandidaten te vinden, is een uitgebreid en actueel netwerk een must. Ook de inspanning om de organisatie beter te leren kennen waarderen we. Er zijn genoeg recruitmentbureaus die razendsnel een groot aantal kandidaten presenteren die ze allemaal even geschikt vinden. BLMC neemt de tijd om de organisatie en de bijbehorende normen en waarden te leren kennen. Met die informatie kunnen ze heel gericht op zoek gaan naar de beste kandidaat."

Carl Pijls, Directeur Agrea

Geplaatste functie: Logistiek Manager

"Paul Busé gaat niet over één nacht ijs. Hij spreekt uitvoerig met de directie om goed te doorgronden hoe ze deze nieuwe functie voor zich zien en wat ze willen bereiken. Hij ziet ook hoe belangrijk het is om zorgvuldig binnen het familiebedrijf te opereren. Hij kwam met goede kandidaten. Zijn netwerk is goed, hij heeft grondig geïnventariseerd wat voor persoonlijkheid er nodig was en met zijn kennis over supply chain management kon hij goed beoordelen welke capaciteiten de kandidaat moest hebben."

Harm Hulleman, HR-Manager Condor Carpets

Geplaatste functie: Supply Chain Manager

U besteedt aandacht aan uw bedrijfsvoering, laat de aanvoer van de juiste professional maar aan ons over

Met een sterk netwerk, verstand van het vak en de beste selectiemethoden krijgt u de zekerheid dat u binnen afzienbare tijd uw nieuwe collega in huis heeft.

NEEM CONTACT OP